Persoonlijke details

Kandidaat CPERS24483
Geboortedatum 18-10-1978

Opleidingen

1997 - 1999 Culturele en Maatschappelijke Vorming (HBO)
1990 - 1997 VWO
1978 - 2004 HBO Bachelor of Business Administration

Werkervaring

2018 - heden Marketing en Communicatie medewerker bij / op Een kinderopvang

  • Mede opstellen en uitvoeren van communicatieplannen;
  • Schrijven en redigeren van interne en externe communicatie;
  • Content creëren voor de website;
  • Beheren van sociale media kanalen;
  • berichten plannen en verzorgen;
  • Projecten, zoals digitaal personeelsmagazine voor 1400 medewerkers.

2017 - 2018 Marketing en Communicatie medewerker bij / op Een kinderopvang

  • Opzetten, beheren en optimaliseren van nieuwe website;
  • Opstellen en uitvoeren van communicatieplannen;
  • Schrijven en redigeren van teksten voor interne en externe communicatie;
  • Opzetten en beheren van sociale media kanalen, berichten en campagnes plannen en verzorgen;
  • Ontwikkelen en verzorgen van (e-)reclame en promotiemateriaal (online en offline advertenties, advertorials, gevelreclame, folders, drukwerk, etc.);
  • Plannen en organiseren van evenementen;
  • Notuleren bij management team vergaderingen en hoofdkantoor vergaderingen;
  • Relatiebeheer lokale partners.

2007 - 2017 Marketing Executive en Rooms Coordinator / Reservations Executive bij / op Een hotel

  • Mede-opstellen en uitvoeren marketingplan;
  • Beheer websites (inclusief in language sites), content, SEO, SEA;
  • Beheer van online en schriftelijke vermeldingen en foto's bij tussenpersonen;
  • Verzorgen van externe communicatie (nieuwsbrieven, e-mailings, aanbiedingen, uitnodigingen, persberichten, etc.);
  • Beheer sociale media kanalen;
  • Verzorgen en verspreiden van promotiemateriaal en drukwerk;
  • Mogelijkheden signaleren voor verkooptoename en acties op initiëren;
  • Verzorgen van rapportages, financiële administratie van inkoopfacturen; Telefonische en schriftelijke verkoop van hotelkamers voor individuele en groepsreserveringen tot 1000+ kamernachten;
  • Wensen inventariseren en vertalen naar offertes, offertes opvolgen;
  • Rondleidingen en site inspections verzorgen;
  • Reserveringen verwerken in reserveringssystemen;
  • Controle en voorbereiding van aankomende reserveringen, evenementen en congressen, verzorgen van kamerindeling, wensen en verzoeken van gasten en klanten realiseren in nauw overleg met de betrokken afdeling;
  • Relatiebeheer lokale klanten en partners.