Persoonlijke details

Kandidaat CPENM28399
Geboortedatum 07-02-1992

Opleidingen

2014 - Intensieve cursus Duitse taal
2011 - 2014 Bachelor in milieu management
2007 - 2011 WO
--- - duitsetaal- Level B2

Werkervaring

2017 - heden Accountmanager Bloemen (Tsjechië, Slowakije, Spanje) bij / op Bloemengroothandel

  • Ontwikkelen van verkoopbeleid (assortiment, prijzen, promoties).
  • Verzamelen marktinformatie, inventariseren klantbehoeften.
  • Benaderen van klanten, promoten van producten.
  • Bewaken van afhandeling van orders, e-commerce activiteiten van klanten.
  • Oplossen van leveringsproblemen, bijsturen indien noodzakelijk.
  • Opbouwen, onderhouden en uitbouwen van klantennetwerk.
  • Bezoeken van beurzen en klanten.
  • Opstellen van calculaties en offertes.
  • Onderhandelen over prijzen, kortingen e.d.
  • Inrichten en bijhouden van klantenbestanden en - administratie (CMR, fust).
  • Aannemen en behandelen klachten.
  • Adviseren van klanten over het gebruik van e-commerce kanalen.

2017 - 2017 Receptie Medewerker bij / op Welnesscentra

  • Gasten verwelkomen en fungeren als eerste aanspreekpunt voor de gast.
  • Verkopen abonnementen en lidmaatschappen, behandelingen, cadeaubonnen en cosmetica producten.
  • Verwerken van vragen (via telefoon en email) en administratieve taken.
  • Behandelen van klachten van gasten én het voorkomen van klachten.
  • Verzorgen van de uitgaande en binnenkomende post.

2016 Callcenter Agent bij / op Callcenter

  • Marketing research Slowakije, Tsjechië, Spanje en Mexico (B2B).
  • Telefonisch klanten van een uitgeverij benaderen.

2015 - 2016 Assistant Manager bij / op Hotel in Spanje

  • Het schrijven en versturen van persberichten, nieuwsbrieven, documentatie, brochures en websites in verschillende talen.
  • Geven van presentaties bij bedrijven en bij travel agents.
  • Facturen opstellen en verzenden.
  • Verantwoordelijk voor alle orders.
  • Optimaliseren/bijsturen en bewaken van de kosten.
  • Realiseren van de optimale prijs van behandelingen, het maken van offertes.
  • Verwerken van email en telefoon.
  • Ingaande en uitgaande post organiseren.
  • Databank klanten beheren.
  • VIP's ontvangen en helpen.

2015 - 2015 Events Manager Assistant bij / op Hotel in Spanje

  • Public relations.
  • Communiceren met hotelafdelingen en cliënten.
  • Verantwoordelijk voor de events kalender.
  • Organiseren van activiteiten, gasten informeren over excursies.
  • Design en concept van posters.
  • Databank klanten beheren.