Persoonlijke details

Kandidaat CPENM28617
Geboortedatum 06-02-1985

Opleidingen

HBO - Arbeidsrecht
01-09-2004 - Juridisch medewerker
01-01-2003 - Personeel en Organisatie
01-09-2002 - Management Assistent
01-01-2019 - Cursus Zakelijk Engels, Gesprekstechnieken en Conflicthantering

Werkervaring

2021 - heden HR Manager bij / op Verpakkingsbedrijf voor groente en fruit

  • Deelname MT
  • Handhaven van procedures (met betrekking tot salaris, verlof, ziekte, bonussen en ontslag)
  • Schaduwmanagement
  • Opstellen van contracten voor sollicitanten en vragen beantwoorden 
  • Verwelkomen en inwerken van nieuwe medewerkers
  • Verantwoordelijk voor begeleiding en monitoring verzuimtrajecten, begeleiding van langdurig verzuim (opstellen van Plan van Aanpak) en het voeren van frequent verzuimgesprekken samen met de direct leidinggevende
  • Fungeren als aanspreekpunt voor alle niveaus binnen de organisatie
  • Organiseren, coördineren en voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken
  • Opstellen en optimaliseren van HR documenten, processen en procedures
  • Controleren HR personeelsadministratie en maandelijkse loonrun
  • Signaleren van nieuwe ontwikkelingen op HR- gebied en, indien vereist, hierin adviseren.

2020 - 2021 HR Adviseur bij / op Financieel consultancy- en interimbureau

  • Strategisch personeelsbeleid
  • Uitlijnen van de business- en HR-strategie
  • Beschikbaarheid en toepassen HRM instrumenten
  • Adviseren directie op HRM onderwerpen
  • Beheren/borgen van transformatie en verandering
  • Aansturen HR afdeling
  • Opstellen en implementeren van een HR-strategie
  • Handhaven van procedures (met betrekking tot salaris, verlof, ziekte, bonussen en ontslag)
  • Fungeren als aanspreekpunt voor alle niveaus binnen de organisatie
  • Onderhouden van contact met de ondernemingsraad
  • Vormgeven van het werving- en selectiebeleid voor nieuw personeel
  • Opstellen van functieprofielen en relevante competenties
  • Helpen en/of begeleiden van werknemers met (prestatie)problemen
  • Bijdragen aan de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers via bijscholing en/of trainingen
  • Vormgeven van het uitstroombeleid van de organisatie (ontslagen, reorganisaties, outplacement en exitgesprekken)

2014 - 2020 HR Adviseur bij / op Vastgoedontwikkelaar

  • Opstellen van rapportages en (beleid) voorstellen
  • Deelname van het MT
  • Adviseren van het management wat betreft HR- vraagstukken op tactisch, operationeel en strategisch niveau, CRM, bedrijfsprocessen, verzuim begeleiding gesprekken, managementgesprekken, beoordelingsgesprekken, sollicitatiegesprekken, exitgesprekken.
  • Vraagbaak op het gebied van HR
  • Aanspreekpunt voor medewerkers/ klanten
  • Werven en selecteren van nieuwe werknemers
  • Plannen en (administratief), (mede) uitvoeren van salaris- en personeelsadministratie
  • (Mede) opstellen van functie- en competentieprofielen
  • Onderhouden van contacten met partijen als vakbonden en ondernemingsraden
  • Toezien op juiste toepassing van wet- en regelgeving (bijvoorbeeld sociale wetgeving, bedrijfsprocedures, arbeidsovereenkomsten en Wet verbetering poortwachter)
  • Ontwikkelen en implementeren van (individuele) programma's gericht op deskundigheidsbevordering en persoonlijke ontwikkeling
  • Casemanagement
  • Personeelsmanagement
  • PR en communicatie
  • Bijdrage bij veranderingstrajecten binnen het bedrijf
  • Afnemen van selectie gesprekken
  • Vormgeven en professionaliseren van beleid op het gebied van talentmanagement, verzuim, training en opleiding
  • Werkzaamheden t.b.v. selectie, aanstellingen en indiensttredingen
  • Faciliteren van introductie nieuwe medewerkers
  • Werken aan reorganisatie
  • Uitvoeren en optimaliseren van het personeelsbeleid

2005 - 2014 HR Officer bij / op Transportbedrijf

  • Administratieve werkzaamheden
  • Aanspreekpunt voor medewerkers/ klanten
  • Verzuim begeleiding gesprekken
  • Vraagbaak op het gebied van HR
  • Casemanagement
  • Personeelsmanagement
  • Werving en selectie
  • Organisatie zakenreizen/ bijeenkomsten
  • Debiteuren / crediteurenbeheer
  • PR en communicatie
  • Schrijven van vacatureteksten

2002 - 2005 Directie Secretaresse/ Baliemedewerker Burgerzaken bij / op Gemeente instelling

  • Agendabeheer
  • Notuleren
  • Postverwerking, correspondentie
  • Leidinggevende afdeling secretariaat
  • Presentaties houden/ maken
  • Verslagen uitschrijven voor de burgemeester
  • Balie werkzaamheden t.b.v. van de afdeling Publiekszaken